Sydney here I come! - Reisverslag uit Geysteren, Nederland van Iris Eijssen - WaarBenJij.nu Sydney here I come! - Reisverslag uit Geysteren, Nederland van Iris Eijssen - WaarBenJij.nu

Sydney here I come!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

16 Juli 2013 | Nederland, Geysteren


Let the adventure begin! Daar ga ik dan :D Alles is gepakt en klaar voor de grote reis. Dankzij een grote koffer van tante Els heb ik gelukkig mee kunnen nemen wat ik wilde, want het werd nog erg spannend.. (hoe verrassend)

Om 21.20 vanavond vlieg ik in Dusseldorf de lucht in en kom donderdag rond 8.00 lokale tijd in Sydney aan (middernacht voor jullie). Een lange reis van 26 uur voor de boeg dus, maar met veel films en slapen komen we die tijd wel door. Ik vlieg samen met een Duitse jongen die ook in Maastricht studeerde, dus helemaal alleen ben ik ook niet.

Alle lieve kaartjes en foto's zitten ingepakt dus die krijgen een mooi plekje op mijn kamer. Ik heb er ontzettend veel zin in en jullie horen van me zodra ik voet aan de grond Down Under heb gezet!

Liefs, Iris

  • 16 Juli 2013 - 16:07

    Liselotte:

    Lieve Schat wat een GENIALE foto van jou en die koala hahahaha. Wellicht dat die zich tzt inruilt voor een échte australiër om mee te knuffelen? ;-)
    Time flies & Iris flies.... Heel veel plezier op je avontuur en keep us posted!! Leuk je blog!

  • 16 Juli 2013 - 16:43

    Maartje Kunen:

    Ha Iris, heel veel plezier in Sydney, geniet ervan daar!

  • 18 Juli 2013 - 06:39

    Mama:

    Eindelijk ben je aangekomen in Sydney, t was een lange reis maar nu kan je avontuur echt beginnen. Liefs...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 39013

Voorgaande reizen:

16 Juli 2013 - 30 November 2013

Studeren in Sydney

16 Augustus 2009 - 04 Februari 2010

Stage in Kuala Lumpur

Landen bezocht: